لعنت به تو
قلب شیشه ای

 

 

لعنت به تو لا مذهب مگر کار و زندگی نداری لعنتی؟

تا کی قرار است واژه هایم در بند تو محصور باشد؟

چرا احساسم را به زنجیر میکشی؟ میخواهم رها باشم چرا این را نمی فهمی؟

آخر مگر با تو چه کرده ام که اینگونه خواهان بیقراری ام هستی؟

ببین دیگر نمیتوانی در اینجا لیلی بیابی من دیگر مجنون صحرایت نیستم به دنبال چه هستی؟

اینقدر با سنگ لطافتت به قلب بلورینم نزن و مرا هدف تیر اندوهت قرار نده! می بینی صدای چک چک استخواهایم را میشنوی؟ استخوانهایم زیر سنگینی وزنت خرد می شود. آخر چرا اینقدر بی رحمی تو که خدای احساس منی میتوانی شاهد زجرم باشی؟ مرا ببیین تماشا کن که در هر لحظه پیر می شوم!!!

می آیی همیشه می آیی و من خواه و ناخواه باید پذایرای شبیحخون واژه هایت باشم باشد بیا در خلوت شبهای یلدایی ام بیا تا من از گور تنهایی و شبهای دلواسی به در آیم.

باشد قبول هرچه تو میخواهی پذیرایت میشوم اندیشه ام را به تو می سپارم تا جاری شوی ببخش که همیشه نمی نویسمت آخر قلم سرکشی دارم بی شرف بد رقم چموش است مثل من نیست که به این سادگی رام تو شود.

 

 

 

امشب هم می آیی بیا منتظرت هستم فقط حوصله تو را ندارم اگر آمدی خاموش باش.

من هزار بار به تو گفته ام وقتی بیا که آمادگی بیان داشته باشم بی خبر که می آیی واژه هایم را جا میگذارم چقدر لاقیدی اینقدر بی برنامه نباش بگذار امشب آینه را بدست بگیرم تا تو را ببینم راستی کی قرار است از آینه ام کوچ کنی؟

شعر بد دردی است ماهیت جذامی دارد البته با یک تفاوت وقتی جذام داری دیگران از تو می گریزند اما وقتی شعر به سراغت می آید تو فراری میشوی و به تنهایی پناه می بری.

همیشه باید در اضطرابش باشی نکند الان به سراغت بیاید و دوباره بی تابی شروع شود. گاهی در مهمانی، دستشویی، سرکلاس اما بیشتر نیمه شب در آیینه کمین میکند دلم برای چهره ام تنگ شده آخر هروقت به آینه مینگرم فقط این فاحشه پیر را میبینم کاش آینه برای من وسیله ای برای کنترل خطوط چهره ام کاش میتوانستم خودم را در آن بزک کنم بدون اینکه هراسی از ظهورش داشته باشم.

چه می گویم؟ آخر چه کسی می فهمد؟ چه کسی حوصله شنیدن اراجیف باران خورده ام را دارد؟

باز هم تو باشد بیا امشب هوای احساسم شرجی است قرارمان نیمه شب پس از دلتنگی نرسیده به اندوه منتظرت هستم . . .

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:, :: 11:13 قبل از ظهر :: نويسنده : roza

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. مهربانی را اگر قسمت کنیم من یقین دارم به ماهم میرسد ادمی گر ایستد بر بام عشق دستهایش تاخداهم میرسد
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قلب شیشه ای و آدرس rozashamsaei75.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 34
بازدید هفته : 76
بازدید ماه : 76
بازدید کل : 16500
تعداد مطالب : 85
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



به وبلاگ من خوش آمدید





نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by 20Tools

��� ������
دریافت کد جملات شریعتی
Online User تماس با ما

.